إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

إعلان مسابقه الباري على عرب فوركس وجوائز كااااش

xm    xm

لغايه امبارح كان 38 الف وبسبب الخوف والطمع والجزيره المنعزله اصبح الفين ومن العملات فقط لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم والكشف اهه عشان العبره

بصراحة اخي وحسب قرائتي لحسابك يعني ماشاءالله عندك ايام متتالية ولا اي صفقة خاسرة كنت تعمل بمنتهىى الحرفية لكن مشكلتك يلي ادت لخسارتك هي صفقات البيع المتكررة على الاسترالي وبمخاطرة عالية
ربما هذا الاصرار عندك نبع من بيانات البطالة السلبية الاسترالية الاخيرة لكن بشكل عام اخي المركزي لمح برفع الفائدة على الاسترالي ما يجعل بشكل عام الجو السلبي الذي كان يحيط بالاسترالي يختفي تدريجيا واصبحت النظرة له ايجابية حاليا ناهيك عن البيانات الصينية الايجابية اصبح اي هبوط فرصة للشراء
المفروض تهدي اللعب عند وصولك فوق 30 الف كنت ضمنت اي مركز
بالتوفق والله يعوضك غيرها اخي

xm    xm

مبروك مقدما للفائزين ...........القدرة علي البقاء داخل السوق باي اسلوب متاح وحرفي هي من اهم اسباب النجاح

xm    xm

كم حققت اخى المصرى " بأمانه :33.: "

مبروك مقدما :13: انا رصيدى 21 الف

بصرة يا جميل :15:
الايكوتي عندي 21 و 400 تقريبا
بس عندي خسارة عايمة حوالي 2700
اليورو ربنا يحرقه مخسرني كتير
بس تفتكر باقي الناس زينا كده و لا في حد تحطى ال160 الف النهاردة ؟؟؟
انا لو قدرت اركز كام ساعة يوميا كان زمان الرصيد فوق ال60 الف على الاقل
الحمد لله على كل حال و الف مبروك مقدما للفائزين

xm    xm

بصرة يا جميل :15:
الايكوتي عندي 21 و 400 تقريبا
بس عندي خسارة عايمة حوالي 2700
اليورو ربنا يحرقه مخسرني كتير
بس تفتكر باقي الناس زينا كده و لا في حد تحطى ال160 الف النهاردة ؟؟؟
انا لو قدرت اركز كام ساعة يوميا كان زمان الرصيد فوق ال60 الف على الاقل
الحمد لله على كل حال و الف مبروك مقدما للفائزين

انا بشد حيلى وربنا ييسر ارفع النهارده شويه . يا صابت يا خابت بس اعتقد ان الاوائل اكتر من كده

xm    xm

انا بشد حيلى وربنا ييسر ارفع النهارده شويه . يا صابت يا خابت بس اعتقد ان الاوائل اكتر من كده

انا بصراحة استسلمت و هروح انام
دماغي صدعت جاااامد :hammer: و هسيب الاوردات مفتوحة يا تارجت يا اغلاق يومي بخسارة لا قدر الله
المشكلة عندي اختبار مهم و لازم اريح دماغي شوية قبل ما افتحه و اجاوب لانه بوقت

xm    xm

انتهت المسابقة و انهيت عقودي اليوم

و ربما اكون من ضمن الفائزين ( الفائزات )

بالتوفيق للجميع :15:

كم رصيدك اختى . اعتقد ان المسابقه انتهت واتمنى ان نذكر ارصدتنا حتى نستطيع تحديد النتيجه مبكرا

xm    xm

رصيدي 8341.04 ربح 3341.04 نتيجة حسنة بدون مخاطرة كبيرة والتزام بالأستراتجية.أنا راض جدا.وهنيئا للفائزين الأوائل:13::13::13:

xm    xm

الف مبروك مقدما
انا قافل تحت ال 24 الف والحمد لله على كل حال

انا حاسس شويه كده حنلاقى ارصده 160 وحاجات مشابهه زى ما كنت بتقول اخى المصرى :14:

على العموم الف مبروك مقدما للفائزين ونلتقى ان شاء الله فى المسابقه القادمه وحظ اوفر لك ولى ان شاء الله فى القادم

xm    xm

انا حاسس شويه كده حنلاقى ارصده 160 وحاجات مشابهه زى ما كنت بتقول اخى المصرى :14:

على العموم الف مبروك مقدما للفائزين ونلتقى ان شاء الله فى المسابقه القادمه وحظ اوفر لك ولى ان شاء الله فى القادم

كل واحد نتيجته على قدر اجتهاده يا غالي
و انا الحمد لله حققت نتيجة ترضيني لانها بمخاطرة قليلة مش فول ايكواتي زي باقي الناس
و الدرو داون مكنش عالي
يعني المسابقة اعطتني فرصة لاستعادة مستوايا الحقيقي و ده اكبر مكسب
انا لو قدرت اركز شوية اكتر هقدر احقق مكاسب اعلى باذن الله
الحكاية تركيز و سرعة اتخاذ قرار و عدم الخوف من اغلاق صقفة بالسالب و ده عيبي مش بحب اشوف سالب بالمحفظة
عندي 3 صفقات فقط تقريبا سالب منها واحدة 134 دولار و التانية اغلقتها بالخطأ و التالتة خسارة عايمة بالرصيد
ربنا يوفق الجميع و حظ اوفر في المسابقات القادمة ان شاء الله

xm    xm

الف مبروك للجميع
الأكيد الكل كسبان
الخاسر كسب حاجات كتيرة و الفائز كسب نتيجة جهده وخبرته
والف شكر لإدارة الشركة والمنتدى جهد رائع

فعلا كسبنا كتير من التجربة
ناس كسبت استعادة تركيزها في الفوركس و ناس كسبت معرفة بكيفية العمل في المسابقات
و ناس كسبت طريقة جربتها وانا كسبت اكتشاف طريقة فاشلة جربتها في المسابقة :biglaugh:
نتمنى التوفيق للجميع هذه المرة و في كل مرة
و كل الشكر للادارة الكريمة على المسابقات اللي بجوائز كاش لانها بتحفز الناس و تنشطهم بشكل كبير

xm    xm

و كل الشكر للادارة الكريمة على المسابقات اللي بجوائز كاش لانها بتحفز الناس و تنشطهم بشكل كبير

فعلا بغض النظر عن النتيجه وتحقيق الفوز من عدمة يجب شكر الاداره لتحفيز الناس وتشجيعهم والاهتمام بتنظيم المسابقات :13:

عودة
أعلى