إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

((توصيات)) فرص يومية على كافة الازواج تصل الى اكثر من 500 نقطة شهريا بأذن الله

xm    xm

السلام عليكم

اخى مالك عندى مشكلة كبيرة

انا باعتمد على استراتيجية معتمدة على الباربولك الاربع ساعات مع الفركتلز الاستراتيجة مدة صفقاتها طويل من 3-10 ايام الصفقة اللوت 0.01 او 0.02 ستنادنرد المهم انا ابتديت اول مارس ب 250 دولار و على اول ابريل وصلوا 1290 المشكلة ان الاستراتيجة من عيوبها ان الصفقات بتعمل float liquid بيفضل يتحرك طالع نازل كان شغال معايا -100 ل -250 وكان منطقى بالنسبة للمكسب المشكلة انه من يوم 4 ابريل بدأ يزيد من 150 ل 250 و بعدين 500 لحد ما وصل 800 بعدها بدات اعمل صفقات معاكسة علشان مش يزيد عن كده و بدات الاسبوع ده الصفقات القديمة تقفل وبقت الصفقات الهادج مع بعض القديم دخلت شوية سكالبنج بس الحقيقة بقالى 4 ايام باخسر حاليا الرصيد 1026 وال liquid 670-700
بصراحة انا دخلت معاك يومين بس خسرت لانى مش بادخل صفقات الدهب و سبحان الله يمكن اليومين دول هما اللى انت خسرتهم فى الشهر اللى فات كله انا راجعت كل صفقاتك من اول صفحة لحد الصفحة الحالية 169 فى الاجازة اللى فاتت بصراحة لاحظت ان اليوم اللى بيكون عندك سالب بتعوض تانى يوم بالضعف قولت استنى لما تخسر الاسبوع ده و ادخل معاك من اليوم التالى بس ما شاء الله عليك طريقك اخضر
كل اللى انا عاوزه اكسب شوية وابدا اقفل الصفقات القديمة وارجع تانى للاستراتيجة بتاعتى لان بصراحة اللوت فيها قليل و مكسبها حلو جدا وانا اشتغلت عليها فترات طويلة ديمو مش عارف انت رايك ايه و اسف للاطالة

xm    xm

السلام عليكم

اخى مالك عندى مشكلة كبيرة

انا باعتمد على استراتيجية معتمدة على الباربولك الاربع ساعات مع الفركتلز الاستراتيجة مدة صفقاتها طويل من 3-10 ايام الصفقة اللوت 0.01 او 0.02 ستنادنرد المهم انا ابتديت اول مارس ب 250 دولار و على اول ابريل وصلوا 1290 المشكلة ان الاستراتيجة من عيوبها ان الصفقات بتعمل float liquid بيفضل يتحرك طالع نازل كان شغال معايا -100 ل -250 وكان منطقى بالنسبة للمكسب المشكلة انه من يوم 4 ابريل بدأ يزيد من 150 ل 250 و بعدين 500 لحد ما وصل 800 بعدها بدات اعمل صفقات معاكسة علشان مش يزيد عن كده و بدات الاسبوع ده الصفقات القديمة تقفل وبقت الصفقات الهادج مع بعض القديم دخلت شوية سكالبنج بس الحقيقة بقالى 4 ايام باخسر حاليا الرصيد 1026 وال liquid 670-700
بصراحة انا دخلت معاك يومين بس خسرت لانى مش بادخل صفقات الدهب و سبحان الله يمكن اليومين دول هما اللى انت خسرتهم فى الشهر اللى فات كله انا راجعت كل صفقاتك من اول صفحة لحد الصفحة الحالية 169 فى الاجازة اللى فاتت بصراحة لاحظت ان اليوم اللى بيكون عندك سالب بتعوض تانى يوم بالضعف قولت استنى لما تخسر الاسبوع ده و ادخل معاك من اليوم التالى بس ما شاء الله عليك طريقك اخضر
كل اللى انا عاوزه اكسب شوية وابدا اقفل الصفقات القديمة وارجع تانى للاستراتيجة بتاعتى لان بصراحة اللوت فيها قليل و مكسبها حلو جدا وانا اشتغلت عليها فترات طويلة ديمو مش عارف انت رايك ايه و اسف للاطالة

حياك الله اخي الغالي
اقول لك ان توصياتي وجميع صفقاتي تعتمد على الدخول بالجميع والانتقاء لا يجدي نفعا
بمعنى اخر مثلا انا اضع 5 صفقات فاذا انتقيت منهم اثنتان فقط فممهن هما يلي يضربو استوب والثلثة الاخريات يحققون الاهداف فانا اخرج بمجب وانت تخرج بسالب في هذا النموذج
فأنصحك بالتالي
ان كنت تريد الدخول بتوصياتي فلديك خيار واحد وهو ان تدخل معي جميع الصفقات دون استثناء او انتقاء وبالتالي يجب ان تلتزم كرجل الي مثال لا تخرج يدويا قبل الهدف ولا حتى بنقطة ان لم اقل انا اخرجو يدويا من كذا
عموما يجب ان تتزم بما اضع 100% هنا اضمن لك نتائج ممتازة
وهناك اشارة اخرى انا اعتمد على المحصلة ولا همني النتيجة اللحظية حتى لو ضرب 5 استوبات في يوم واحد كل مايهمني اخر الاسبوع مانتيجتنا
اخر الشهر ما نتيجتنا
وفضل الله الى الان لم نخرج بسالب من قرابة عام واغلب المتابعين الملتزمين يشهدون بذلك كما انه هناك محصلة نضعها ونتائج امام الجميع
واخير وليس اخرا انصحك ان اردت ان تاخذ صفقاتي فيجب ان تتزم 100 % لكي تخرج بنتيجة جيده وان لم تجد في نفسك الكفاءة بالالتزام التام فلا انصحك الدخول معي ابدا
وننوه من جديد ياك وانتقاء التوصيات
تقبل ودي واحترامي
اخوك مالك

xm    xm

ان شاء الله اخى مالك اتابع معاك على خير ان شاء الله و الف شكر على اهتمامك و ردك و ارجو لو تكتبلنا الحساب Investor و اسم المنصة لان الواحد بيفضل كل دقيقة يعمل تحديث للصفحة امر فعلا شاق

xm    xm

فرص وتوصيات اليوم

يرجى عدم اغلاق التوصية المتبقية من امس للاسترالي ين

جهد رائع وربنا يجعله في ميزان حسناتك

شكراً على التوصيات .. تم الدخول والى الاهداف ان شاء الله

تم الدخول و اهداف موفقة ان شاء الله

الاسترالي ين ضربت الاستوب , معوضة ان شاء الله

ما هي الصفقات التي وصلت للتوك والستوب

هذه نتيجة توصيات اليوم الى الان اخي كاسترو

اخي NASSIMBRIZE لماذا ذكرت فقط ان الاسترالي ضربت الاستوب
لماذا لم تقل مثلا ان الاسترالي ين ضربت الاستوب والذهب والمجنون حققت الهدف مثلا!!؟ اذكر هذه واذكر تلك
على اية حال وضعنا اليوم 5 توصيات وكان لدينا توصية سابقة للاسترالي ين
الاسترالي ين ضربت الاستوب
الذهب حققت الهدف

والتوصيات المتبقية

يرجى الالتزام بهم وعدم الخروج

xm    xm

عفوا اخي مالك فرحات انا لما وضعت الرد لم تكن التوصيتين الاخريين قد ضربتا الههدف ولكن ربما لاني ذكرت التوصية التي ضربت الاستوب كان يجب ذكر الاخريين في ما بعد ما بعد . اعتذر لك فلم اقصد اي اساءة. وانا اتابع توصياتك مئة بالمئة وانا معجب جدا بها واشكرك كثيرا على هذا العمل التي تقدمه وادعو الله تهالى بالخير لك وان شاء الله صفقات ناجحة و معذرة مرة اخرى.*

xm    xm

عفوا اخي مالك فرحات انا لما وضعت الرد لم تكن التوصيتين الاخريين قد ضربتا الههدف ولكن ربما لاني ذكرت التوصية التي ضربت الاستوب كان يجب ذكر الاخريين في ما بعد ما بعد . اعتذر لك فلم اقصد اي اساءة. وانا اتابع توصياتك مئة بالمئة وانا معجب جدا بها واشكرك كثيرا على هذا العمل التي تقدمه وادعو الله تهالى بالخير لك وان شاء الله صفقات ناجحة و معذرة مرة اخرى.*

لا يا اخي انا لم اقصد ذلك كلنا اخوه هنا وسنتساعد على السوق وكان الكلام من باب التساؤل ليس الا
جمعة مباركة اخي الفاضل :33.::33.:

xm    xm

فرص وتوصيات اليوم

السلام عليكم

نتائج ومحصلة توصيات الامس مع الاسف لم نجني نقاط ابدا
بل محصلة نتائج امس -49 نقطة
3 استوبات وهدفين

معوضة ان شاء الله

سنضع التوصيات بعد دقائق

xm    xm

تم الدخول في الصفقات و الي الاهداف ان شاء الله

باعتبار ان هذه الساعات المتبقية هي وقت اغلاق السوق
يرجى اغلاق الصفقات المتبقية وهم ثلاثة على -13 نقطة الان

xm    xm

تم الاغلاق موفق اخى مالك النتيجة لصفقات اليوم +5 بيب؟؟

ههههه لا تحسب لكن سأضع محصلة نتيجة التوصيات لهذا الاسبوع

عودة
أعلى