إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

رؤية فنية للشارت((بدون توصيات))

xm    xm

اخبار سلبية للدولار تدعم صعودك على المدى القريب ..

بعيدا عن الاخبار انا بانتظار مستويات 1.3430 باليورو والباوند 1.6000-1.6035 ننتظر ونشوف هيجبوها اليوم ام غدا او ببداية الشهر الجديد ان شاء الله :spinny:
وان شاء الله تخرج من عقود الشراء عندك بالنقطة المناسبة وتقدر تعزز للبيع :angelic:

xm    xm

التوصية رقم (91)
شراء اليورو دولار الان بالسعر الحالى 1.3270 وذلك للارتداد اكثر من مرة والاغلاق بشمعة كيل ذا سيلر من الحد السفلى للقناة الحمرا والزرقاء معا على فريم الساعة والفيبو الاخضر بالاضافة للارتداد من موفينج 200 على الساعة وهدف هذه الصفقة مستويات 1.3400 عند الفيبو الاخضر
[/url]
[/url][/IMG][/IMG]

xm    xm

ارتداد اليورو دولار من مستويات 1.3250 وحتى قبل الدعم الهام الذى سبق ذكره 1.3240 عند الفيبو 38 على الديلى وننتظر صعود الزوج للفيبو 50 بمستويات 1.3430 :spinny:
[/url][/IMG]

xm    xm

بالتوفيق اختي جمانه

تسلم يارب ابوجميل :wub:
ان شاء الله تخرج بكل عقودك على ربح وفير يارب :angelic: ويوفقك بأذن الله

xm    xm

ازواج الين تهبط بصورة غريبة وبدون اى سبب مقنع

وعادت بنفس الغرابة

هو تقريبا كان فيه اخبار على الين بليل بس ايه هيا ومدى قوتها مش عارفة :twitcy: شفتعا على فوركس فاكتورى المهم انه رجعت ازواج الين تطلع تانى تقريبا كانوا بياخدوا عزم للصعود :spinny:

xm    xm

موضوع جميل ........... ان شاء الله صفقات خضراء

اشكرك الاجمل هو مرورك وتشريفى بالموضوع :wub:
نتمنى نشوفك دائما معانا وتعطينا رائيك ورؤيتك بازواج العملات وبالتوفيق لك دائما يارب :wub:

xm    xm

جمعة مباركة على الجميع :wub:
وان شاء الله يكون يوم اخضر عليكم :angelic:
واليوم اغلاق اسبوعى وشهرى وربع سنوى فاليوم هيكون حاسم كتير لكثير من الازواج بالاغلاقات
:spinny:

xm    xm

التوصية رقم (85)
شراء الباوند دولار الان بالسعر الحالى عند النقطة 1.5849 وذلك للوصول للفيبو الاحمر على القنوات والدعم الهام 1.5850 وايضا على الساعة تشبع الاستوكاستيك بالبيع وهدف هذه الصفقة مبدئيا لليوم مستويات 1.5940 عند الحد السفلى للقناة الحمرا وموفينج 55 على الساعة .
[/url]
[/url][/IMG][/IMG]

الحمد لله اغلقت هذه الصفقة على تارجت 1.6014 بربح +165 نقطة :angelic: وذلك للوصول للفيبو الاحمر وموفينج 200 على الويكلى .من المحتمل اختبار الحد العلوى للقناة الحمرا لان مقاومة 1.6030 قوية وممكن ينزل لحد خط منتصف القناة الحمرا بمناطق 1.5960 ولحد 1.5905 تقريبا عند خط منتصف القناة الزرقاء وينطلق مرة اخر لاعلى هنراقب السلوك السعرى ونشوف لو فيه فرصة للدخول مرة اخرى هندخل بأذن الله ولو انى لاافضل الدخول مرة اخرى لان اليوم هيكون متقلب جدا واليوم كمان اخر يوم بالمسابقة فالاهمية الاكبر لاغلاق العقود الموجودة حاليا معانا وبعدين اذا توفرت فرص سريعة ممكن ندخلها :spinny:.
[/url][/IMG]

xm    xm

السلام عليكم .. ادعو ليكى بالتوفيق فى المسابقة ولكن حتى لو لم يحالفك التوفيق .. اعتقد ان استفادة الكثير منكى اكبر بكثير من اى جائزة فى اى مسابقة .. اتمنى استمرار التعاون

xm    xm

السلام عليكم .. ادعو ليكى بالتوفيق فى المسابقة ولكن حتى لو لم يحالفك التوفيق .. اعتقد ان استفادة الكثير منكى اكبر بكثير من اى جائزة فى اى مسابقة .. اتمنى استمرار التعاون

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
شكرا ليك اخى meda تسلم يارب :wub:
انا فعلا اكثر شىء اسعدنى بالمسابقة انى قدرت افيد غيرى من خلال الموضوع وده شىء عندى قيمته اكبر بكثير من اى جائزة وان شاء الله نستمر بهذا الموضوع او نفتح موضوع جديد ويوفقنا جميعا يارب .
وبنهاية اليوم بأذن الله هنزل صورة لكشف الحساب من بداية المسابقة الى اليوم .

xm    xm

هاحسدك هههههههههه .. لا والله من غير كشف حساب وانا بقول ماشاء الله عليكى

xm    xm

هاحسدك هههههههههه .. لا والله من غير كشف حساب وانا بقول ماشاء الله عليكى

هههههههههههههه ربنا يخليك
لاابدا مفيش حسد ولا اى شىء انا نزلت بعد اسبوعين بالموضوع صورة لكشف حساب المسابقة بعد شغل اسبوعين وبمشاركة بعده كمان نزلت كشف حساب حقيقى ليا اشتغلت عليه لمدة اسبوعين بنفس الطريقة وكان بمبلغ صغير 9.70$ (عشان الحسد :biglaugh:)
ودول هتلاقيهم بصفحة رقم 13 بالموضوع تقريبا وبالاسبوع الماضى نزلت اييضا كشف حساب لاخر 3 اسابيع وهتلاقيه بصفحة 23 بالموضوع والاسبوع ده الرابع والاخير فلازم ننزل كشف الحساب لشغل الشهر كله :angelic:.

xm    xm

صفحة 13 الحساب كان 10 دولار .. صفحة 23 الحساب كان 10000 دولار .. عدت عليكى صفحة 33 كدة من غير كشوفات هانحس باختلاف كدة

xm    xm

هههههههههههههه ربنا يخليك
لاابدا مفيش حسد ولا اى شىء انا نزلت بعد اسبوعين بالموضوع صورة لكشف حساب المسابقة بعد شغل اسبوعين وبمشاركة بعده كمان نزلت كشف حساب حقيقى ليا اشتغلت عليه لمدة اسبوعين بنفس الطريقة وكان بمبلغ صغير 9.70$ (عشان الحسد :biglaugh:)
ودول هتلاقيهم بصفحة رقم 13 بالموضوع تقريبا وبالاسبوع الماضى نزلت اييضا كشف حساب لاخر 3 اسابيع وهتلاقيه بصفحة 23 بالموضوع والاسبوع ده الرابع والاخير فلازم ننزل كشف الحساب لشغل الشهر كله :angelic:.

الف مبروك موضوع مميز وتستاهلي كل خير

xm    xm

صفحة 13 الحساب كان 10 دولار .. صفحة 23 الحساب كان 10000 دولار .. عدت عليكى صفحة 33 كدة من غير كشوفات هانحس باختلاف كدة

ههههههههههه تصدق فعلا ماخدتش بالى ماشاء الله قوة الملاحظة عندك قوية كده هتخلينى اقفل العقود الحالية قبل اهدافها وننزل كشف الحساب بدرى :twitcy::angelic:

الف مبروك موضوع مميز وتستاهلي كل خير

الله يبارك فيك يارب:wub:
ويقدرنا دائما على تقديم الافضل للاعضاء .​

عودة
أعلى