إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استراحه مسابقه ابطال عرب فوركس النسخه الاولى ايار 2011

xm    xm

انا اشتركت معكم فى المسابقة من سؤحظكم واقول لحضراتكم

لا احد يضع امال كبيرة على المركز الاول

الان باذن الله نبدا التداول

انا عارفك و عارف تحب المجازفة

و متنساش الكومشن للي دلك على المسابقة مممممم:spinny:

بالتوفيق اخي

xm    xm

نودع حساب جديد هو 2853882 و نأمل ان نشاهد صاحبه التوفيق في المسابقه القادمه

xm    xm

ما زلت بانتظار الرد وتأكيد التسجيل

أرجوووووووووووووووووك

عندما تشاهد حسابي ستغير الترتيب

هل يرضيكم ان يضيع تعبي عالفاضي ؟؟؟؟

يا اخي ابعثلي معلوماتك على الخاص لم يصلني حساب مسجل جديد و مميز

xm    xm

بصراحه توجد عده حسابات وصلت مستويات دون الاف و بالتأكيد ان اصحابها اصابهم اليأس و اقول لهم ان المجال مفتوح دون مخاطره للعوده

xm    xm

بالتأكيد المجال مفتوح ياابو سلطان بس الشباب اللي طيرو حساباتهم شكلهم كاينين داخلين قمار يابتصيب يابتخيب

xm    xm

بصراحه انا فى كذا حاجة هنا فى المنتدى مش عجبانى

الاول الدكتور احمد قال مش هيتكلم على النتائج وهتعرض بشكل اسبوعى وطبعا فوجئنا بالعكس منه للاسف وبدا يتكلم عن الارصده والنتائج وبدات المشاكل تحدث مع كذا شخص لانهم بداؤ يتهوورو عشان يحاولو يكسبوا بالبلدى زى ما بنقول فى مصر

ثانيا النتائج التى تم عرضها للاسف انا عن نفسى غير مقتنع بيها تماما لان بالعقل كدة لو صاحب المركز الاول فوق ال 100 الف دولار الان ياريت حد يقولى هو داخل مسابقة ليه اصلا لو هو بالشكل دة عشان يكسب ما يشتغل فى حسابه الحقيقىة حتى لو كان يملك 100 دولار فقط لانه بالشكل دة بيحرك السوق معاه وكاسب دائما لان معقول يتم تحويل 10 الاف الى 100 الف من غير خسارة فمن هنا نطالب بكشف الحساب لكى تتم المصداقيه وكشف الحساب بمعنى ان نرى الصفقات باعيننا وهذا حق لنا ولا تعتبره ادارة المنتدى تدخل كما تقول لان المنافسه الشريفة تظهر معدنها هنا

ثالثا وهو الاهم والذى اثار استغرابى كثيرا تحدث الدكتور احمد عن الحسابات والتدبيلات واهمل حسابى تماما ولم يتكلم عنه مرة واحدة حتى ورقم حسابى 2850857 الذى ه والان فوق ال 21 الف دولار ودة لوحده يعتبره شىء غريب انا لا اشكك ف النتائج لكن نريد المصداقيه والشفافيه لكى نتاكد قبل ان نسال عن اى شىء تحياتى لجميع وبالتوفيق ان شاء الله

xm    xm

انا عارفك و عارف تحب المجازفة

و متنساش الكومشن للي دلك على المسابقة مممممم:spinny:

بالتوفيق اخي

اه طيب كويس انك عارفنى

لا والله لو انت الاخ اللى دلنى على المسابقة لا تقلق ابدا

اكيد طبعا هيكون ليك نصيب لو فزت طبعا وانا عارف انك مش مستنى حاجة

جزاك الله خير

xm    xm

الاول الدكتور احمد قال مش هيتكلم على النتائج وهتعرض بشكل اسبوعى وطبعا فوجئنا بالعكس منه للاسف وبدا يتكلم عن الارصده والنتائج وبدات المشاكل تحدث مع كذا شخص لانهم بداؤ يتهوورو عشان يحاولو يكسبوا بالبلدى زى ما بنقول فى مصر

ثانيا النتائج التى تم عرضها للاسف انا عن نفسى غير مقتنع بيها تماما لان بالعقل كدة لو صاحب المركز الاول فوق ال 100 الف دولار الان ياريت حد يقولى هو داخل مسابقة ليه اصلا لو هو بالشكل دة عشان يكسب ما يشتغل فى حسابه الحقيقىة حتى لو كان يملك 100 دولار فقط لانه بالشكل دة بيحرك السوق معاه وكاسب دائما لان معقول يتم تحويل 10 الاف الى 100 الف من غير خسارة فمن هنا نطالب بكشف الحساب لكى تتم المصداقيه وكشف الحساب بمعنى ان نرى الصفقات باعيننا وهذا حق لنا ولا تعتبره ادارة المنتدى تدخل كما تقول لان المنافسه الشريفة تظهر معدنها هنا

ثالثا وهو الاهم والذى اثار استغرابى كثيرا تحدث الدكتور احمد عن الحسابات والتدبيلات واهمل حسابى تماما ولم يتكلم عنه مرة واحدة حتى ورقم حسابى 2850857 الذى ه والان فوق ال 21 الف دولار ودة لوحده يعتبره شىء غريب انا لا اشكك ف النتائج لكن نريد المصداقيه والشفافيه لكى نتاكد قبل ان نسال عن اى شىء تحياتى لجميع وبالتوفيق ان شاء الله

تحياتي أخي محمد
إسمح لي أعلق على المشاركه الثالثه وأترك ماقبلها لأبو سلطان
صديقي ارقام الحسابات تتغير كل ثانية لإنه السوق مفتوح ولتنسى في عنا 140 حساب يعني تخبل لو عالميتاتريدر عندك 140 حساب وبدك تشوفهم كلهم
لكن انا معك في عرض النتائج كل أسبوع وهذه كانت لتحميس الشباب

xm    xm

بعيد عن التدبيلات وما الى ذلك انهي اليوم الاول بربح 20 %

xm    xm

1 - ماشاء الله في اصحاب هذه الحسابات
2- والله صعب يدخل الرقم في رأسي 100.000 الف في اقل من يوم
3- اعيد و اقول ماشاء الله
ليس هناك اخى من حقق ربح 100 الاف دولار

ياريت حد يؤكد او نفى ان هناك من حقق هذه النسبة الضخمة جدااا

xm    xm

النقطة الاولى انا معها وهذا جيد ويثير المنافسة اكثر

بالنسبة للنقطة الثانية هي من مساويء المسابقات التي تعتمد على الاكويتي وليس النقاط ولكن ايضا يظهر جانب اخر القدرة على الدخول بعقود كبيرة وسرقت نقاط قليلة من السوق للمضارب وانا لا اتقنها :hissyfit:
النقطة الثالثة الشفافية موجودة ولكن الدكتور ذكر انه هنالك حسابات لم يرها وانت تعلم العدد كبير وصعب ان يشاهدها بيوم واحد
وهنا انا لا ادافع عن الدكتور بل من باب التمس لاخيك عذرا

xm    xm

تحياتي أخي محمد
صديقي ارقام الحسابات تتغير كل ثانية لإنه السوق مفتوح ولتنسى في عنا 140 حساب يعني تخبل لو عالميتاتريدر عندك 140 حساب وبدك تشوفهم كلهم

تحياتى لاخى العزيز طارق شكرا لردك وسعه صدرك انا اكيد فاهم انه يوجد 140 حساب
لكن لو يوجد برنامج مالتى تريدر لن يوجد اى مشكلة ولا اعرف اذا كان ويجد لشركة البارى ام لا
لانه يتم الترتيب تلقائيا لكل الحسابات فورا بضغطه زر واحدة
والاغرب انه بالامس راسلت الدكتور احمد وقام باهمال الرسالة الخاصه التى ارسلتها له ولم يرد على
ولكنى عذرته وقولت انه يمكن لم يقررأها فى وسط هذا المهرجان على العموم شكرا ليك وتحياتى يا جميل

xm    xm

اه طيب كويس انك عارفنى

لا والله لو انت الاخ اللى دلنى على المسابقة لا تقلق ابدا

اكيد طبعا هيكون ليك نصيب لو فزت طبعا وانا عارف انك مش مستنى حاجة

جزاك الله خير

ههههههه

يلي عاجبنى فيك ثقتك فى نفسك

وانا بينى وبينك يا معلم احب التحدى

ولقائنا على خط النهايه ونشوف من حسابه سوف يكون خرافى فى النتائج

[color=#00ed0]وفوقها باخذ الجائزة واضع رقم الحساب الحقيقى واعمل نفس ما عملته على الديمو فى الحقيقى لان بعمله كل شهر تقريبا واصبح الموضوع عندى عادى جدا [/color]

xm    xm

تحياتي أخي محمد

[size=*5*]اخ طارق الميتاتريد لا يقبل الا 70 حساب و لذلك انا مقسم الحسابات على ثلاث اجهزه في البيت و المختبر و المكتب و هذا الزلمه بدل ما يسأل باحترام راح مشكك [/size]

xm    xm

هذه الصوره لصاحب الحساب 2830181 و هو في المركز الرابع و الله اعلم

بصراحه الواحد يشك في الموضوع و انت صديق لي يا دكتور احمد و اعلم تماما كم انت انسان صادق و لكن هذا الكشف يقول ان ثلاث عمليات تمت هل لك ان تثبتها لنا بصوره و لن نسألك بعد ذلك

xm    xm

اقسم بالله انك لا تستحي.

قول " لا اله الا الله محمد رسول الله " يا رجل
الموضوع مش مستاهل
ولا ينهز بدنك ... اذا بدك أسع باحملك باص من سال/اربد وبجيبلك اياه وبيكون تحت امرك

عودة
أعلى